Wednesday, 1 September 2010

☺Just For You Hunn! hehehe



Ececehh, ni Kek Beday untuk kau, HA amek hah hah!

Cehh, gaya macam besday yana je! c[= WELL it's not mine and it's not yours. Its just a birthday of someone that I hate the most. Haha jk! I ♥ you. I hope that you will find that someone who can carve a smile on your face each single day. EVEN it is not me. BUT if it is me, well :D


Okay berhenti berteka teki. Sape punya beday hah? Mengaku cepat hah hah! And btw, kau kata tak ada org wish dgn panggilan sayang? huehe. Do you mind if I be that person? HB SYG

Orang arab mane ni hah?


Selamat Hari Lahir Fna Ishak aka The monotonous Faa




 - trangtangtang :P


Lahirnye ank adam ke dunie, tiada lain sandaran di bahunya, melainkan tugas khalifah, amanah dari Azzawajalla. mabruk buatmu sahabat, kerana menyandang jawatan itu seusia umurmu, doaku semoga taqwamu meningkat seperti umurmu. Amin

10 comments:

blogwalker said...

oh ya Allah,
May Allah give forgiveness, blessings, and love to both sahabat ini.
Amin




ulalala.. semua org dah makin tua... =P

Liyana Rushdan said...

yeah ofcourse fana tua, no need to mention :P

AriFrukAi!! said...

ni besday farhana tp asal kat kek tu muka org len haa?haha

Liyana Rushdan said...

ciss kau. HAHA

Fna Ishak said...

ya Allah ya rabbi ya karim hahaha senyum aku sampai telinga waaaaa siot jeeeeeeee aku da la senang cair bab bab mcm ni, jahatnyeeeeeeee yana T.T waaaa mekasih mekasih may God bless you yana for making me happy, huhu. and lol thanks for the 'sayang' too, haha.

THANKS YANA <345

*AND YEAH TAKLEH LGI OBVIOUS KE GRRRR* haha

Fna Ishak said...

blogwalker, tq! same goes to you :D

Arabaz said...

hah gambo nh snap gune hp nokia 5200....kn?

Liyana Rushdan said...

oi sapa arabaz ni HA? KANTOI!

Liyana Rushdan said...

FNA; :D hii tak kisah lah siot ke apa. haha

Arabaz said...

pengetua smap kajang

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign