Saturday 17 July 2010

☺ Semangat !


Bismillahirrahmanirrahim.
Firstly, mohon maaf atas segala kekurangan. Aku harap apa yang ada pada blog ni adalah yg terbaik yg aku bole kasi and I hope that I can get to put my best, but still, aku kena banyak belajar. Masih sering terjatuh. Tapi insyaAllah kita cuba utk bangun balik, untuk berusaha n terus berusaha menjadi lebih baik.

Sekarang pun, rasa mcm dah hilang semangat sikit. Bercampur baur perasaan. Enta lar lately asek rasa vulnerable gila. Yelahh sometimes we're in the good mood n sometimes we're not kan. Tak ada org pun yang dicipta oleh Allah swt without any slight of sadness. Even Rasulullah SAW had been tested with many trials in her journey of spreading Islam

Tapi pada hakikatnya social requirement seseorang manusia, contohnye pendidikan (exam), masa depan (cita-cita), n byk lagi, lebih dominant dalam diri kita instead of our biological requirement yang nak tidur lahh, lapar lah, n macam macam lagi. That's why laa askar-askar yang berjuangg sama ada Lillahi ta'ala atau kerana patriotik, dorang tak peduli dah lapar, dahaga, sakit n rindu kat tengah2 hutan atau medan pertempuran tu.



Jadi pokok pangkalnya kat sini, semangat yana! (Let's start with the 2nd year syllabus!=D) ceh semangat terover dah ni. apa pun, tahun dua nnt azam baru. dah tajdid niat. tak mauu ponteng ponteng lab lagi. saya nk mumtaz. mumtaz menuju ke akhirat, amiiin. *taktau aa ape dah jadi dengan kesinambungan ayat dari atas.

p/s: Ohh btw, maaf untuk entry2 yang lepas, bahasa yang digunakan might be kind of memeningkan & tk menyenangkan, jumble sakan dengan slanga yg menyalahi hukum bahasa Melayu - after all, kaedah ni terpaksa digunakan untuk kamu kamu yang malas membaca ayat yg berstruktur sempurna. yess i know my mum used to be a bahasa Melayu teacher. tapi ni bukan blog mak. ngeee sorry makkk. forgive me, please? =) luv youu



btw, best gilaaaaaaaa en lagu solo ni hahah tetibe.

:)

12 comments:

Anonymous said...

iyaz solo ke?

Anonymous said...

dok mesir lame sgt..balik mesia baru dgr lagu..bagos2..haha

yannonino said...

haha pe masalah anda ni. takde berann aa nk bgtau nama?

fitry ismail said...

power giler...cam dalam gambar tuh ke ko tules essay pekse..dasat2..heh..jgn amek ati lak..men2 je nih..nak kasi semak page ko je..

yannonino said...

haha tpi ni bukan essay peksa. ni notess :) tak apa do. aku suka. datang lagi =) tkasih kembaa.

Farhaana Ishak said...

kau da study utk next year ek? aku belum start lagi. serious cakap kalau aku start study ni sbb kau telah initiate smangat utk jadi rival kau, haha. take that as a compliment pls, ahaha

Putera Tidur said...

awal sgt study utk 2nd year, x puas agi hentak kaki kat bumi Malaysia ni

yannonino said...

fnaa>kau dah study banyak demi attachment. aku dpt semangat ni dari kau lol terbalik pulak dier nih. nway thanks 4 da cmpliment la haha

yannonino said...

muaz> tu lah balik lmbt. ayh aku dh suruh2 bukak buku. hee

Fnana said...

i hate sweet talker, haha ;p

yannonino said...

erk. kau pun apa kurangnya. heheh

Fnana said...

aku ke? i dont play with my words kot -_-;;; haha

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign